ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ملک یمین و اسلام و شمشیر به عنوان انقلابی در فرهنگ بشری از قرآن

نرگس

چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 10:00 AM
استاد بزرگوار جناب پورپیرار

خدای بزرگ را شاهد می گیرم که همواره با خود گفته ام اگر تمام نوشته های شما تنها در اسلام و شمشیر خلاصه میشد بواسطه آن شما توانسته اید جهانی را از گمراهی و شرک نجات دهید . کاری که شما با انتشار این مجموعه مقالات کردید حاصل تلاش چندین قرنه ی شیطان  را به یک باره به آب سپرد و  ما چه کنیم که جز تشکر و تحسین کاری از دستمان بر نمی آید ولی مطمئنیم در درگاه الهی اجر خود را دریافت خواهید کرد بنده مطمئنم این را از صمیم قلب می گویم شما با یک مقاله از اسلام شمشیر رستگار شدید .

اگر مطلبی عنوان میشود تنها به این خاطر است که مانند تجربیات قبلی که کم هم نیستند  مطالب شما با مسائل ...  مخلوط نشود و در کنار آن توان شاگردان شما در استدلال محک بخورد .
در هر صورت این پاسخگویی را پاسخ به مطلب ارائه شده خود نگیرید که ما کوچکتر از انیم ...
این مطالب اشاره ای است به ایرادات بخش هایی از این مقاله تا چند صباح دیگر خود شما مجبور نباشید پاسخگوی حواشی دیگر آن باشید .در هر صورت با توجه به اینکه من احساس شما را هم از لابلای کامنت ها می خوانم بنده این مطالب را همین جا خاتمه می دهم  .
پاسخ:
خانم نرگس. با تشکر از تعارفات شما، بدانید که همگی در چنبره ای از یهودیان پنهان و آشکار گرفتاریم. نمی دانم آیا به این نمونه برخورده اید که طی 5 روز گذشته شبکه های تلویزیونی  خودمان تقریبا لاینقطع از قاجار و کاشت توتون و تنباکو و زندگانی امیر کبیر و چند ریزه کاری دیگر که تماما با یادداشت های اخیر این وبلاگ مربوط می شود، حرف های بازاری و بی اثر می  زنند. مختصر بگویم که اگر زعمای فرهنگی در کشورهای اسلامی از تونس و مراکش تا پاکستان و هند، نسبت به مستند طوفان نوح عکس العملی نداشته اند، پس به گردن می گیرم که در سطوح معینی از مجریان امور جز یهودی یافت نمی شود. برای همین است که 12 کتاب من در دست مسئولان  مربوطه در وزارت ارشاد محبوس اند.  جالب این که دیروز وزیر ارشاد از نمایندگان مجلس تقاضای ابراز پشتیبانی از مردود شمردن عناوینی از کتاب ها را داشت!!!  
 
 
 
 
 
 
آمون : به نوعی می رسد به :  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد