ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)
ستارگان دروغ و خیانت

ستارگان دروغ و خیانت

جمع آوری آراء ، نظرات ، مقالات و یادداشتهای پراکنده ناریا (آقای ناصر پورپیرار)

ضرورت کسب اجازه ملک یمین هنگام ورود در ساعت برهنگی و عریانی مالک

توحید

یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 11:19 PM
سلام استاد

در تکمیل خبر آقای سنجری در مورد فتوای الاظهری های مصر جالب است شبکه BBC فارسی هم چند روز پیش خبری پخش کرد راجع به اعتراض آفریقاییان مقیم پاکستان که در اقدامی 180 درجه ای مخالف مقالات روشنگر و قاطعانه اندونزی شما و نیز مقالات ما ملکت ایمانکم که در مورد تاریخچه برده داری نیز روشنگری کرده بود بدون هیچ سند و مدرکی و به صورت وقیحانه گزارشگر می گفت این آفریقایی ها برده هایی هستند که اجدادشان در 300 سال پیش توسط مسلمان ها به این کشور منتقل شده اند و اکنون نیز از حقوق شهروندی محرومند و ... نکته جالب مسلمانی این آفریقایی ها و در عین حال پایبندی عجیب آنها به رسوم آفریقایی بود که زنان در حالی که روسری به سر داشته و کاملا با حجاب بودند ولی کاملا به سبک افریقایی و با آواز افریقایی در کنار مردان می رقصیدند . چنین اقدامهایی یک تحلیل روانشناسانه بیشتر ندارد . یهودیان چنان احساس خطر می کنند که برای دلخوشی خود و یاد آوری این نکته به خود که دروغ هایشان پس از تزهای شما بر ملا نشده باید چنین خبرهایی را مستمرا پخش کنند و به شدت از اینکه دروغ هایشان دارد روز به روز بی رنگ و روتر و نحیف تر می شود در هراسند .


آقای مهدی گفنه اید :


ضمناً اصل بحث این است که ملک یمین هر چیز که باشد کنیز نیست، ولی مراجعان وبلاگ هر موضوعی را عنوان می کنند غیر از اصل مسأله. حتی به جای خدواند از ما می پرسند که چرا ملک یمین در ساعات عریانی حق تردد ندارد؟!


واقعا این استدلالتان جالب بود و فکر نمی کردم بنیان اندیش ریزبینی چون شما چنین استدلالی کند . شما مصادره به مطلوب کرده اید . دقیقا مثل اینکه شخصی با استناد به آیه ای مثل الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ الأَرْضَ فِرَاشاً و با برداشت سر به هوا و مغلوط خویش بگوید از نظر قرآن زمین نه کروی بلکه مسطح است و در پاسخ به انتقاد منتقد بگوید بجای خداوند از ما می پرسند چرا زمین مسطح است؟!!!

یعنی جالب قضیه اینجاست که دقیقا نکته ای که یک نقطه عطف و ایست در باره نقض نظریه و برداشتتان از ما ملکت ایمانکم در قرآن است را به راحتی آب خوردن از سر راهتان بر می دارید.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد